Het hol van de Code

30 maart, 2007

Is Delphi voor PHP beter dan Delphi 1.0?

Filed onder: Delphi, Delphi voor PHP - het 8:17 p.m. van Brian @

Eric Wilms van WilmSoft.com verliet een commentaar op een meer ealier post.  Mijn antwoord was manier aan lang voor een commentaar, zodat heb ik het in een post veranderd.  Dan kan ik andere mensen krijgen terugkoppel.  Ik heb gevonden de mensen zelden ooit de commentaren hier lezen aangezien het grootste deel van mijn posten geheel op de voorpagina… tonen

Haal u op het verhaal in tot dusver…

Eric schreef:

Ik heb de eerste versie van Delphi 4 PHP… Ik moet zeggen ik ZEER disapointed… ben Ik ben een code van Delphi aangezien Delphi 1 en PHP de programmeur sinds 1998 en de gedachte van Delphi voor PHP een droom komen waar waren. Nochtans, kan ik het ertoe brengen om geen „app“ op mijn Ontvangen server in werking te stellen. De code stelt boete op mijn lokale machine in werking maar dat is niet waar mijn websites worden ontvangen. Ik moest aan PHP 5.X.X.X bevorderen zelfs overal op een eenvoudige Hello Wereld te worden. Ik heb geen kwestie met dat execpt het niet werkelijk word vermeld overal in de bril… Ook, werd ik volledig verstomd doen gestaan om te vinden dat er GEEN FTP dat aan Delphi 4 PHP wordt ingebouwd… was Kom op guyes! U moet „delploy“ u ontwerpen (wat alle dossiers zet u zult wensen samen in één vlek dan uw favoriet FTP- programma openstelt en hen kopiÃërt aan waar u het…. wilt Zo, dat betekent is een eenvoudige verandering geen klik weg van een knoop om bij te werken… u moet klikken opstelt en ongeveer vier „volgende“ knopen om het „te hebben opstellen“ openen DAN uw FTP en kopiëren de dossiers aan de server…. Dat is een Grap.

Enkel roepend het Delphi en hopend zal het de manier veranderen de dingen (als Delphi MEN) zullen veranderen niet de manier worden gedaan de dingen worden gedaan. Ik ben terug naar handcodage in mijn Favoriete PHP redacteur. Minstens toen ik sparen raakte, bewaart het het via FTP terug naar de server het uit…. kwam

Ik wens dit ik mijn geldrug kon krijgen… :(

Aan welk ik zei: 

Goed, begrijp ik waar u uit komt.

Maar ik kan niet zeggen dat één van beiden van die twee dingen geen kwesties voor me was. Ik gebruik PHP gewoonlijk 4, maar php 5 waren altijd daar voor me met een eenvoudige verandering toe te laten .htaccess. Uw verleden dat hoe dan ook.

Zoals voor de opstelling van FTP akkoord, ga ik die ook aardig zou zijn, maar ik heb ook niet het niet nodig aangezien ik oude Novell toevoeg op gebruik NetDrive ( abandonware openbaar verdeeld voor vrij aan studenten) om de wortelaandrijving X te maken van mijn debian webserver gebruik: voor elk van mijn machines, zelfs mijn laptop. Er zijn de pagina's van een bazillioninstructie bij universiteiten en elders het verklaren hoe te om het te gebruiken, maar ik denk niet werkelijk u het nodig hebt. Hier is één vastgesteld http://www.loyola.edu/5555/netdrive/installingnetdrive/

Ik ken veel de gelijkaardige oplossingen van het mensengebruik zodat hun FTP- rekening enkel een aandrijvingsbrief op hun vensters scheidt is.   Misschien zal het de overgang voor u… helpen Het openbare doel voor Delphi voor PHP v1.0 was altijd Delphi 1 niveau van capaciteit. Het heeft Delphi 1 in VELEN, VELE manieren overtroffen, maar ik kan niet ontkennen er sommige ruwe vlekken zijn die aandacht vereisen.

En Eric antwoordde (O.K. is dit het laatste citaat):

Ik ben nieuwsgierig (en een matrijs harde Borland….ER ahem… De ventilator van het Toestel van de code) wat u zoals zien: „Het heeft Delphi 1 in VELEN, VELE manieren,“ overtroffen

Omdat voor me en Delphi één die (uit VB komen) was daalde ik onderaan een knoop, een etiket en drukte F9. Bam! gedaan… En elk ding van „hello wereld“ aan de server app die van de middlewarecliënt OLE (doet of wat ooit) was zoals enkel hard (of eenvoudig).

Ik daalde onderaan een Kalender in D4PHP, doe opstel, kopiÃër de dossiers aan mijn server en ik krijg: „Waarschuwend: require_once (vcl/jscalendar/calendar.php) [function.require-eens]: er niet in geslaagd om stroom te openen: Geen dergelijke dossier of folder in /home/wilmsoft/public_html/delphi/vcl/vcl.inc.php online 127 ″

Is dat een ruwe vlek? Moet ik werkelijk aan de broncode om wat het vcl.inc.php- dossier binnen graven te berekenen mist?

Ik hoor wat uw het zeggen over FTP en voorgekomen dat de algemene reactie zou zijn. Maar ik ben een contractprogrammeur. Ik nooit am „op de server“. Ik bijna altijd am op someones verre server waar ik geen toegang tot een eenvoudig .ini dossier heb. Ik kan dit hulpmiddel gebruiken en geen geld maken aangezien het vandaag is. Ik maakte geldDAG met Delphi. Geen het vertellen de klant oh, ben ik blij u me inhuurde om dergelijk en zulke te bevestigen maar ik wens u om verandering nu te gebruiken uw infrastructuur zo mijn hulpmiddelen werken.

Ik dacht (of hoopte) dat het nevenprodukt van het codetoestel zou beginnen om (opnieuw) op de kleine kerel het schrijven code niet de bedrijven te concentreren… en ik dat tendens en gevoeld als de behoefte van I aan preorder D4PHP zie. Maar het Toestel van de Code kocht Delphi 4 php en ik denk het een paar versies gaat nemen om het te krijgen waar zij het willen. De versie is niet daar nog. Ik wens dit ik zou gewacht hebben op de manifestatie alvorens ik mijn geld…. neerzette

En dit kan niet de plaats voor dit gesprek zijn maar ik kon geen plaats op de plaats van het Toestel van de Code aan opening vinden. Ik ben geinteresseerd in andere volkerenmening over dit potentieel ontzagwekkende product.

Zo daar zijn wij.  Dit is mijn antwoord… 

Goed, eerst weg, „hoe Delphi voor PHP Delphi 1.0 eigenschapreeks?“ overtreft  Ik ga niet u een volledige lijst kunnen binnen geven zonder het ernstigere gedachte te geven, maar ik kan van snelle tien manieren Delphi rammelen want PHP over Delphi 1.0 beter is:

  1. De de voltooiingslentes van de code onmiddellijk aan mening.  Delphi voor PHP gebruik van codevoltooiing wordt belemmerd vergeleken bij de huidige versies van Delphi omdat PHP geen sterk getypte taal is.  Maar er waren niets om bij het in Delphi 1 AFAIR te vergelijken.
  2. Datamodules is een andere toevoeging.  Zij werden geïntroduceerdh in d3, ik, en neem weg de rommel van uw ontwerpvormen en sta u toe geloof om de gegevensbestandstructuur over diverse vormen te delen.
  3. Als u BDE apps in D1 opstelde, zou u moeten herinneren dat het eind - de gebruiker had, tot de opstellingsprogramma's de achterstand inliepen. Dat wordt behandeld voor u, niettemin hier te zijn er technische moeilijkheden aan de kant D4PHP.  Zo misschien is dit één een was…
  4. De ontdekkingsreiziger van de Code bestond niet in Delphi 1.  U kon niet gemakkelijk tussen eenheid en eenheid gaan.  Voor zover dat gaat denk ik niet gewerkt CTRL-binnenga om de eenheid van de gebruikslijst te openen één van beiden.
  5. De Groepen van het project zijn toegevoegd toestaand u om verscheidene projecten op één enkele website te hebben.
  6. Er zijn talrijke geavanceerdere controles op hulpmiddelpallette EN een manier voor de gemeenschap om ingevoerd te hebben en affect op het gedrag van deze controles.
  7. De toepassingen u produceert zijn themed, dat zeker niet het geval in Delphi 1 was.  Delphi 1 apps minimaliseerde niet zelfs op vrij de zelfde manier zoals andere Vensters Apps.  Wegens TApplication IIRC, was uw hoofdvorm niet WERKELIJK uw hoofdvorm en u had dit dubbel ding minimaliseren dat gaat.
  8. De ontdekkingsreiziger van Gegevens en elk van zijn talrijke eigenschappen bestonden niet zeker.
  9. De internationalisering (I18N) was in zijn kleutertijd in de dagen van Delphi 1.
  10. Het spelden, de uitbreiding en het herstellen van zuiveren & staat de ontwikkeling „vensters“ in winde u toe om een dynamischere winde te hebben dan in D1 ooit mogelijk was.

Ik ben zeker er overvloed van andere toe te voegen dingen is en de lijst kan worden gedebatteerd, maar als u Delphi 1 opnieuw installeert, zou u bij het gevoel van het kunnen worden verrast in vergelijking met wat wij in Delphi van vandaag hebben.  Ik was toen ik enkel dat vorig jaar deed.

Nu ben ik het ermee eens dat het zeggen van dat Delphi voor PHP „Ruwe Vlekken“ zou kunnen een beetjerosey zijn had.  Ik ben ook het ermee eens dat Delphi voor PHP voor een andere maand in de oven kon gebakken hebben.  Als het een betere smaak in de mond van iedereen na de eerste beet zou verlaten.  Maar als u een meer dan dag om dit materiaal hebt te bekijken, vindt u dat er werkelijk hier wat waarde is, maar het is een paradigmaverschuiving die wat het wennen aan neemt.   Iets werkt werkelijk goed en iets… niet zo veel.  D1 was niet veel verschillend als u vroeg genoeg binnenkwam.  Het gehele concept ontwerptijd libaries en runtime bibliotheken en het opstellen van kunstmatig dunne EXEs had iedereen dat hun haar trekt uit voor een tijdje. 

Met Delphi voor PHP, is er een andere daveert aan langsgekomen.  U schakelt van een Inheems API ontwerpmilieu, in een ontwerper die een webrowser en javascript een tolk IS.  om levende componenten te hebben moet de ontwerper nu elk van uitvoeren dat Webcode.  Zo er zijn significante snelheidskosten aan dat.  Equivelent zou Delphi app schrijven dat een component TWebBrowser zou gebruiken om rijke Web-pagina's opnieuw en opnieuw en opnieuw te laden. 

Ik ben niet zeker ik de logica van het één dag proefidee in dit sitation begrijp.  Niets maakt mensen meer crankier dan een tikkende klok, die met voordien nooit gezien iets, dingen net werkend niet, en een significant geldbesluit werkt betreffende de lijn.  Ik ben niet zeker het combineren van elk van die kwesties in één programma de sleutel aan succes toen het nemen van API ontwikkelaars en voor het eerst het zetten van hen in een Webmilieu was.  Maar… dat de situatie is.

Er zijn absoluut dingen die u kunt doen uw situatie beter maken.  Eerst, ga ik totaal met u akkoord over het kalenderding. Ik registreerde een kwestie hier voor het:
Meld Nr: 43501            Status: Gerapporteerd
js stelt de Kalender niet met de plaatsingstovenaar op
<a href=“ http://qc.codegear.com/wc/qcmain.aspx?d=43501 ″ > http://qc.codegear.com/wc/qcmain.aspx?d=43501 </a>
Alle javascripts zouden met de rest van de toepassing moeten opstellen.

Nu bovengenoemd, is er geen reden dat u niet de volledige folder kunt hebben VCL reeds opstelde op uw plaats en in die folder. 

Ik heb eigenlijk die één maatregel verder getroffen.  Ik heb ÉÉN exemplaar van VCL voor PHP voor elk van mijn websites.  Ik hing het weg van mijn Webwortel.  Ik sta mijn Delphi voor PHP toe apps om tot het toegang te hebben door symbolische verbindingen in de folder te creëren die Delphi voor PHP dossiers bevat.  Zet daar enkel VCL omhoog in uw wortel (of waar) en toen Telnet/ssh op uw rekening, verander in een verschillende folder en stel dan deze twee lijnen in werking:

ln - s ~/vcl
ln - s~/vcl vcl-bak

De vcl-bakweg wordt voor beelden vereist die in de componenten worden gebruikt.  Er zijn andere manieren u dit kon ook doen.  U kon de vcl-bak bijvoorbeeld enkel verbinden en dan een douanePhp.ini- dossier in uw folder hebben die toevoegt vcl aan uw weg omvat.  Deze oplossing, niettemin, denk ik het meest generisch is.

Wanneer u gedaan dit hebt, zou u nooit uw app moeten moeten opstellen opnieuw, en kunt een partijdossier enkel creëren dat multi slechts uw materiaal naar de website verzendt.  Ik heb niet veel met deze oplossing geëxperimenteerda, maar het schijnt om boete met alle te werken ik tot dusver heeft gedaan met het!

18 commentaren “

  1. De logica achter de Proef van 1 Dag is het zelfde als achter het vrijgeven van Delphi 2007 en Delphi voor PHP alvorens zij klaar waren: maak wat cash flow in het eerste trimester. CodeGear stelde voor dat als de mensen 30 dagen hadden om Delphi voor PHP te proberen toen zij het niet vóór het 1st gebeëindigde trimester… zouden kopen

    Het is droevig om CodeGear zo te zien die veel op opbrengstkwesties wordt geconcentreerd en het houden niet omhoog met hun motto van „waar de ontwikkelaars“ van belang zijn. Jammer genoeg, CG een bedrijf als een ander zo zij moet is geld maken. Zij konden, echter, een waarder motto gekozen hebben. Niet zal dat, de mensen in CodeGear alles in hun bevoegdheid niet doen om u met uw kwesties te helpen, maar het zou veel beter zo vele kwesties moeten niet hebben om te beginnen met, vooral wanneer zij door onvolledige producten worden veroorzaakt buiten te stormen die nog uit met heel wat aantal gemakkelijk identificeerbare belangrijke kwesties komen die uit het meeslepen van hen door de deur om geld in het eerste trimester te maken… voortvloeien

    Commentaar tegen Fernando Madruga - 30 Maart, het 9:43 p.m. van 2007 @

  2. Voor mijn volledige gedachten en ervaring met mijn eerste dagen met Delphi voor PHP, ga hier - http://delphi4php.blogspot.com/2007/03/delphi-for-php-my-first-project-and.html

    Globaal, opgewekt en teleurgesteld. Hoewel ik verwachten de problemen in 1.0 bevrijden, en volledig CG verwacht dat behandelt snel de kwesties, vind ik me moetend door codebibliotheken ontginnen om van fouten de plaats te bepalen - codeer geen die ik heb geschreven, en wat van wat is een complex beetje. Nontheless, laat gezicht het - dit hulpmiddel zal fundamenteel de manier veranderen ons ontwikkelaars niet-microsoft Web apps creëren, en ik verheug me op de toekomst van dit product.

    Is het dan beter Delphi 1. Hard te zeggen om - ik denk JA, omdat er niets om direct met het (terwijl met Delphi 1, er VB waren) zijn te concurreren.

    Commentaar tegen OneNerd - Maart 30, het 11:35 p.m. van 2007 @

  3. Zeer goede punten. Uw recht over D1 in het algemeen. Ik veronderstel ik D1 „terug in de Dag“ en D4PHP, vandaag bekeek. Ja, zal ik u een programma geven dat in 1995 wordt geschreven vergelijkbaar ben niet met een programma dat in 2007 wordt vrijgegeven.

    Yep, D1 had niet de codevoltooiing etc…. Maar snel vooruit tot 2007. er is daar ton ide's van het ASPIS en PHP. PHP redacteur I gebruik heeft vandaag code (goed, functie) voltooiing. En het heeft gebouwd in FTP voor het opstellen.

    Dreamweaver is een ander programma dat al gebouw MySQL/PHP doet. Zij roepen het niet een Eenheid van Gegevens maar kunnen enkel slepen - en - laten vallen het gebied en het bouwt al code. Enkel geraakt sparen, en het is uit op het net. Delphi4PHP heeft geen VB om te voltooien met maar er is de concurrentie…

    Voor het verslag, heb ik CodeGear om om mijn geldrug met de elektronische post verstuurd te vragen… Ik zal zal kopen het wanneer het klik is en opstel. Ik zuiver het niet voor hen. Ik heb tijd/geen geld te doen dat…

    Commentaar door wilmsoft - 31 Maart, het 8:08 p.m. van 2007 @

  4. Ik ben het ermee eens dat de plaatsingstovenaar moet worden verbeterd. Ik wens persoonlijk dit het een wijze had om alle dossiers in de huidige folder enkel op te stellen en geen vcl of dat er hulpmiddelen waren die u aan winde kon toevoegen die u zou toestaan om de partijdossiers in werking te stellen om de plaatsing te doen die manier. Het is niet moeilijk om een kortere weg aan een verbinding op uw beginmenu tot stand te brengen dat dat doet, maar het is niet helemaal ideaal om het te doen dat manier. In elk geval, hoop ik de volgende versie spoedig en vast lichaam is. Ik ben zeker u over het zult horen wanneer het hier is!

    Commentaar tegen Brian - Maart 31, het 8:19 p.m. van 2007 @

  5. Delphi 1.0 was zo lang geleden dat ik niet kan herinneren hoe goed of slecht het was. Ik ben niet ook teleurgesteld met Delphi voor PHP, omdat het sommige prachtige dingen doet dat ik niet zonder een reusachtige hoeveelheid inspanning zou kunnen hebben doen. Nochtans, is er minstens één belangrijke kwestie met het.

    Het gebrek aan de functionaliteit van FTP zou geen kwestie moeten zijn. Iedereen wie websites bouwt de software van FTP zou reeds moeten hebben. Zoals voor documentatie, niet is het nutteloos bijna altijd? Maar iets dat CodeGear en/of Qadram schijnen vergeten te hebben is dat hun klanten niet noodzakelijk met of systemen PHP of *n*x vertrouwd zullen zijn. Zoals wij met de kwestie van de inputfilter hebben gezien, is het alle zeer goed om een het werk versie van PHP van winde te voorzien, maar als u code voor plaatsing ontwikkelt kunt u een lokale testserver reeds hebben en u zeker een gastheerserver hebben. Allebei van die moeten gevormd PHP hebben zodat VCL kan lopen. Dat is iets die de gebruikers kunnen niet weten hoe te te doen. In mijn geval betekenen de moeilijke situaties aan VCL dat ik VCL lopend op mijn eigen (Op Windows gebaseerde) testserver heb kunnen krijgen, maar ik heb nog geen idee wat over mijn gastheer te doen omdat zij nog op PHP 5.1.1 zijn, die de uitbreiding vergt van de inputfilter installeerde, en ben op een systeem *n*x.

    Hopelijk bedragen er mensen die CodeGear/Qadram rond het proberen lopen om dergelijke kwesties te bevestigen, maar ondertussen zijn ons proefkonijngebruikers vertrouwend op mensen als u die weten wat u over voor raad spreekt.

    Door de manier, ik een enthousiaste gebruiker WordPress en wanneer ik VCL kan definitief worden lopend ik ben enthousiast ben om te zien wat ik voor WordPress met het kan doen.

    Commentaar tegen Cheryl - April 7, het 10:23 p.m. van 2007 @

  6. Zo, zijn een paar weken voorbijgegaan en ik heb een bos meer met Delphi voor PHP gespeeld en de bodemlijn is het zeer koel zal zijn. Het is niet daar zelfs dicht bij. Het andere ding is ALS zij bij teken $250 blijven. Het zal heel wat andere ide's AJAX… veel goedkoper zijn maar ik doe heel wat PHP en van Delphi Code. U zult Delphi uit mijn koude dode handen nemen.

    Maar ..... Delphi voor PHP is een lange manier vanaf MIJN PHP redacteur…. Kijk vertellend me dat „elke Webmeester een FTP- programma“ is als het vertellen Kettering zal hebben dat elke Werktuigkundige die een auto drijft begin het door hand zou moeten kunnen aanzwengelen. Aldus wie geeft als de sommige auto's een elektrische aanzet hebben.

    Ik ga niet achteruit naar een winde voor PHP waar er een bos van extra stappen?!? is! FTP wordt ingebouwd aan vrij-is ide's. Klik, laad van verre plaats, geef, sparen… gedaan uit. Om te klikken niet stel op, klik-ja ben ik klaar, klik-volgende, klik-afwerking… Open FTP, klikt open, plaats, de vondst omslag op, klikt stelt om te sparen…

    Yuck! Alle hoor ik ben mijn klant die, „zegt wat u?“ zo lang duurt

    Dan, en dit is GROOT…. Hebt u het hulpdossier??!?!? gezien? Hier is een steekproef:
    „Beschrijving
    De klasse van DBGrid

    Een component om een dataset op een manier in tabelvorm te tonen“

    Werkelijk? Een component om een dataset op een manier in tabelvorm te tonen… goed, NOW krijg ik het!!

    Waar de steekproeven? is! Ik leer door de code van anderen te lezen. Boland was het beste bij het!!! Nu, namen zij het doc.-o-Matic door en zeiden „Schip het! “….

    Ik warm aan Delphi voor PHP op maar slechts als vermaak. Ik heb geklikt en een OB gesleept en een net… gecreÃërd Glad, Glad materiaal! (ik tring NOG berekenen hoe te om een net op „tussenvoegselwijze“ te zetten, kom voor ik het dat niet doet, maar het ÉÉN OF ANDERE hulp in het hulpdossier zou gaan langs manier) vervloekt…

    Opnieuw, is het een voorbarige versie. Geen bedrag van: „goed, heeft het codevoltooiing“ zal veranderen dat feit. Ik ben een matrijzen harde ventilator van Delphi… Ik zie enkel feiten onder ogen.

    Commentaar door wilmsoft - 13 April, het 2:25 p.m. van 2007 @

  7. Eric, moet ik zeggen dat ik niet met één enkel feit kan niet akkoord gaan u een lijst van hebt gemaakt van. Het schijnt een eerlijke en evenwichtige observatie. Op wat wij moeten nu letten is wat CodeGear op dit doet opvolgen. Ik geloof die de kwestie van het uur ben. Ik hoop enkel het dit uur eerder dan volgende wordt beantwoord.

    Na dit weekend, zal ik na urenproject voltooid hebben en ik zou tijd moeten hebben om aan één of ander Web te wijden apps en ik plan bij opnieuw het kweken van sommige van mijn plaatsen zoals D4php.com. Delphi voor PHP zou me moeten toelaten om wat pretmateriaal te doen. Ik ben zeker ik het kon doen buiten, maar gebruikend Delphi voor PHP, zal ik verder mijn zelf in die denkrichting worden.

    Ik zal voor die wijzen op die niet het product hebben dat er 52 voorbeeldprojecten van diverse graden van moeilijkheid beschikbaar in de Folder van vcl- Projecten zijn, maar Eric zocht codevoorbeelden in de documentatie. Zo, ook niet betwist dat zijn punt niet.

    Commentaar tegen Brian - April 13, het 2:50 p.m. van 2007 @

  8. uw precies NET! De matrijzen harde ventilator van Delphi in me heeft geloof dat zij inderdaad zullen doorkomen.

    Dan „wij zullen“ lichte jaren voor onze concurrentie zijn die op de een of andere manier kan maken van waardeloze, waardeloze langage van VB ontdekken en van het Aspis! (ik verlies geld telkens als ik één van die banen!! neem)

    Er ZIJN geplukte PHP van de redenCode Toestel voor deze inspanning!

    En ja, zijn er voorbeelden… En zij werken!

    Commentaar door wilmsoft - 13 April, het 3:29 p.m. van 2007 @

  9. En ja, zijn er voorbeelden… En zij werken!

    Goed, werken zij in winde. En ik kan hen nu ertoe brengen om aan mijn testserver te werken. Zoals voor levend, ben ik nog niet erin geslaagd te weten komen hoe te om de inputfilter op mijn gastheerplaats te activeren. Gebrek aan het hulpmiddel van FTP, waardeloze hulp, deze dingen kan ik behandelen. De code van het voorbeeld dat ik niet kan krijgen te lopen is irriterend.

    Commentaar tegen Cheryl - April 13, het 4:01 p.m. van 2007 @

  10. Ja, Cheryl. Ik vergat over die klacht… Hier is de moeilijke situatie

    „Dat betekent u geen opstelling hebt de PHP van de Filter van de Input Uitbreiding in uw systeem, als u te hoeven om input geen filter te krijgen, u uw system.inc.php kan uitgeven, en het onderzoek naar „nieuwe Uitzondering“, rond lijn 226 werpt en veilig die lijn“ verwijdert

    Commentaar door wilmsoft - 13 April, het 4:21 p.m. van 2007 @

  11. Cheryl, zoekt de foutenmelding in VCL. Er is daar een commentaar die fundamenteel „als u niet dit bericht op uw server wilt zien, uit zegt becommentariëren deze lijn…“. Doe dat op VCL op uw server, en allen zullen fijn zijn.

    Het is in System.inc.php. Hier:
    klasse InputFilter
    {
    functie proces ($input)
    {
    //TODO: Onze eigen input filtrerende klasse in inheemse PHP code
    //NOTE: BecommentariÃër deze lijn niet de uitzondering krijgt de ongefilterde input opheft
    werp nieuwe Uitzondering (de“ PHP van de Filter van de Input uitbreiding is geen opstelling op deze PHP installatie, zo de inhoud
    teruggekeerd door Input gefiltreerde is *not*“);
    terugkeer ($input);
    }
    }

    Dat behandelt de kwestie.
    Misschien zal M. Anderson door hier wandelen en zal een verbinding met zijn alternatieve moeilijke situatie… verzekeren

    Commentaar tegen Brian - April 13, het 4:22 p.m. van 2007 @

  12. Maar wat als u wat de input te filtreren? Clueless kleur is me daar, maar geen reden waarom de PHP mensen die filter zou hebben, en het in de recentste versie standaard gemaakt? Ik let niet op doend zonder het voor het testen, maar levend is een andere kwestie.

    Commentaar tegen Cheryl - April 13, het 4:26 p.m. van 2007 @

  13. Dan van gebruiks Nathon Anderson alternatief System.inc.php- dossier. Het verstrekt en alternatieve filtermethode als eerste ontbreekt. U kunt het hier downloaden: http://www.delphi4php-hosting.com/

    Commentaar tegen Brian - April 13, het 4:49 p.m. van 2007 @

  14. O.K., dat het beloven, dank klinkt!

    Neem ik het uit dit dat er geen gemakkelijke manier is om PHP uitbreidingen aan een ontvangen systeem toe te voegen? Ik zou van ongerust gemaakt vriendelijk zijn als ik dacht dat de mensen D4PHP veronderstelden dat iedereen wie het product gebruikte volledige controle over hun het eigen ontvangen had.

    Commentaar tegen Cheryl - April 13, het 4:59 p.m. van 2007 @

  15. Het hangt werkelijk van uw gastheer af. Als u op een gedeelde linux server loopt, aangezien ik het begrijp, is het zeer moeilijk. Bijvoorbeeld steun toevoegen Interbase, moet u recompile PHP. Als u op een systeem van Vensters loopt, hebt u alternatieven. Omdat PHP/Apache Dynamicaly Verbonden Bibliotheken bij runtime kan laden, kunt u enkel uncomment de lijn die naar DLL in kwestie verwijst.

    BTW dit explaination hindert me een beetje. Het zou niet kunnen correct zijn. De inconsistentie is dat aan een linuxsysteem een .so dossier het zelfde ding zoals .DLL is. Minstens is dat mijn begrip. SOOOooo, waarom wordt recompile vereist? Mijn gissing is dat „Er geen dergelijk ding zoals een paradox“ is en daarom iets I „weet“ verkeerd is.

    Hoe is dat voor een nuttig antwoord? ;)

    Commentaar tegen Brian - April 13, het 5:25 p.m. van 2007 @

  16. Hmm. Ik verdenk dat de meeste commerciële ontvangende diensten systemen *n*x van één of andere soort gebruiken. Ik weet de mijn (Paar), en zij één van de marktleiders zijn.

    Duidelijk als een uitbreiding niet geïnstalleerdj bij allen toen is bent u hosed. Ik dacht meer of een individuele rekening op de ontvangende dienst aan zijn eigen Php.ini- dossier kon richten om de uitbreidingen kunnen aanzetten die het wilde. Of misschien kunt u iets in het.htaccess- dossier doen dat zal veranderen hoe Apache PHP in werking stelt. Ik veronderstel de behoefte van I om de steunkerels van het Paar te vragen. Ik ben net te bezig geweest het doen van andere dingen deze week.

    Ik maak me enkel over het gehele concept ongerust, omdat een $250 PHP product dat bij mensen wordt gericht die de ontwikkelaars zijn van Vensters heel wat klanten gaat verlaten CodeGear moetend begrijpen hoe PHP en Apache in een milieu *n*x op elkaar inwerken. En ik ben bang dat wanneer ik probeer om hulp van mensen te krijgen *n*x die ik heb geneigd om te krijgen „wij hier geen erwt-brained minions van de ronde“ antwoorden Kwade van het Imperium niet willen.

    Fundamenteel wil ik CodeGear tot het een prioriteit maken proberen om deze kwesties voor zijn klanten te behandelen, omdat als het niet er daar heel wat gefrustreerde gebruikers zal zijn.

    Commentaar tegen Cheryl - April 13, het 5:52 p.m. van 2007 @

  17. Ik zou zeggen niet dat Delphi voor PHP code bij een platform wordt gericht.

    De code loopt net zo goed op een linuxsysteem als vensterssysteem. Er is een laag daar van indirection, ja, maar zelfs uw het fundamentele goedkope kan ontvangen Delphi voor PHP apps enkel boete in werking stellen.

    Dat zei u krijgt wat u voor betaalt. Als u $4.99 per maand de dienst met een server MySQL koopt, gaat u een harde tijd hebben sprekend hen in het laden van een uitbreiding Firebird in PHP. Dat zou waar zijn, verdenk ik op Vensters IIS of Apache enkel aangezien het onder Linux Apache is.

    Maar Delphi voor PHP richt de gemeenschappelijkste configuratie, met uitzondering van deze fout, waarvoor Nathan een moeilijke situatie heeft voorgesteld.

    Commentaar tegen Brian - April 13, het 6:12 p.m. van 2007 @

  18. Het zou zeker niet bij een platform moeten worden gericht, maar als u met Ini- dossiers en dergelijke moet rond knoeien om het ertoe te brengen om dan te lopen kunt u iets over het milieu moeten kennen waarin u loopt. Daarom ik sooo relived ben om u te zien zeggen:

    Delphi voor PHP richt de gemeenschappelijkste configuratie, met uitzondering van deze fout

    Hier hoopt het die manier blijft. En dank!

    Commentaar tegen Cheryl - April 13, het 6:29 p.m. van 2007 @

Voer RSS voor commentaren op deze post. TrackBack URL

Verlaat een commentaar

Aangedreven door WordPress