Delphi voor PHP Artikel 2: Een luie Zondag (Video)
O.K., keerde ik enkel van kerk terug en ik ben gevuld van de drie kommen soep en een reusachtige salade. Zo, voel ik lui, maar ik wil nog Delphi voor PHP artikel weggaan (aangezien ik een beperkte uitsluiting van mijn NDA heb en alowed ben om dergelijke kwesties te bespreken of zodat moet ik in elk van deze artikelen zeggen.)
 Zo, vandaag wordt u behandeld met een video die ik voor ander Delphi voor PHP meetapparaten heb gemaakt. Het is niet ook opwekkend, maar het zal u een klein beetje over de onderliggende structuur van de Manifestaties van OB in de bètaversies van Delphi voor PHP tonen. Ik zou moeten zeggen dat het volledig mogelijk is dat de manifestaties die de stappen vereisen die in deze video worden beschreven voor het definitieve product zullen worden herwerkt. Als dat het geval is zult u die waarschijnlijk veel, of GEEN van dit proces in volledig geblazen proces moeten doen 1.0.
Als u aan PHP programmering nieuw bent, kunt u dit proces gebruiken om een webserver op uw lokale huiscomputer tot stand te brengen.  Dat is volkomen handig om om het even welk Webproduct te testen. Zo, zult u aan die manier ten goede komen zelfs als Delphi voor PHP materiaal niet te handig voor ya is.
 O.K. hier gaat u:Â
















Is er om het even welke manier om deze video met glasheldere kwaliteit te zien? Het runnen van het binnen Firefox toont de tekst ZEER duidelijk, maar gewassen de video aan de gespecificeerde grootte van 700×571 in plaats van volledige 1024×768; spelend in D.W.Z. tonen 7, de video aan die zelfde het bekijken rechthoek zoemde; het downloaden van de video en het spelen van het op mijn PC tonen video bij juist grootte, echter, kijken zo „verward“ zoals wanneer gespeeld in D.W.Z. geschraapt…
Om het even welke speciale truc deze video zonder donzigheid op de tekst zien kunnen?
Later,
Madruga
Commentaar tegen Fernando Madruga - 18 Maart, het 8:22 p.m. van 2007 @
Hallo, Dank voor de hoofden omhoog. Ik zal het in een ander formaat, tot dan enkel tweemaal klikken op het dossier opzetten om het te zien het volledige scherm.
Ik zal het in flv omzetten die tot het blik zou moeten maken beter voor u.
Tot toen, kunt u ook downloaden het bij: thecodecave.com/mov/rundbdemos.wmv
Commentaar tegen Brian - Maart 18, het 10:35 p.m. van 2007 @
Dank maar die verbinding u postte werd „omgezet“ in een „speler“.
Nochtans, downloadde ik het voordien van thecodecave.com/mov/rundbdemos.wmv, maar wat bizar is is dat, spelend het zal het volledige scherm of zelfs in een venster de tekst vertroebelen; (en als ik in een venster speel, heb ik verlaten overvloed van ruimte: mijn laptop heeft 1680×1050, zodat past 1024×768 binnenkant die met één of andere te sparen ruimte!); spelend het in Firefox, doet de spelen slechts een gewas van de hoogste linkerhoek maar dit met glasheldere teksten! BTW: mijn gravatar werd niet bijgewerkt. Zal zien of gebruikt deze post correcte!
Later,
Madruga
Commentaar tegen Fernando Madruga - 19 Maart, het 4:13 am van 2007 @
Woah! Niet alleen wordt gravatar niet bijgewerkt, maar het meest het ergst van allen, vergat ik de dichte markering op de verbinding en, weer eens, wordt de verbinding omgezet in een speler „pictogram“… Aangezien de verbinding aan het eind van mijn vorige commentaar loopt, zal ik de commentaar, dit keer zonder verbindingen herhalen!
Als ik het wmvdossier download en het op een venster bij 100% (mijn laptop de vertoning heeft 1680×1050, zodat past de video en er is wat vrije ruimte rond) speel, speelt het met de tekst die een verward beetje toont. Als ik het hier in Firefox speel, het gewassen de video aan de hoogste-linkerhoek maar vertoningen de glasheldere tekst alsof het werkelijk tekst die op mijn laptop toont was. Bizar ding. Misschien is het op de een of andere manier verwant met mijn LCD die niet gebrek 96 DPI gebruikt en in plaats daarvan geen 120 DPI gebruikt?
Later,
  Madruga
Commentaar tegen Fernando Madruga - 19 Maart, het 4:59 am van 2007 @
Zo is D4PHP een manier om PHP toepassingen te compileren?
Commentaar tegen Joe - Maart 20, het 6:11 p.m. van 2007 @
Ja, en u kunt wat werkelijk koel materiaal met het doen.
Neem een blik bij deze Demonstratie van Vensters.
http://www.thecodecave.com/d4p/windows
Sinds dit werk over alle browsers, zijn er het gaan sommige werkelijk unieke producten zijn die uit komen.
Commentaar tegen Brian - Maart 20, het 6:38 p.m. van 2007 @
BTW Fernando, ben ik niet zeker waarom u onscherpe teksten krijgt die een volledige het schermversie van de video in werking stelt, heb ik dat probleem niet gehad.
Zoals voor gravatar, ik niet dat met hun neer is plaats die, maar zeker kunt bent u u hebt capatalized uw rekening op de zelfde op dit ogenblik controleren manier u het hier bent ingegaan?
Fernando.Madruga@… is NIET zelfde gravatar zoals fernando.madruga@… of Fernando.madruga@…
Wanneer hun plaats file komt zal ik zal zal als en zien controleren waar de kwestie… is
Commentaar tegen Brian - Maart 20, het 6:45 p.m. van 2007 @
Zoals voor gravatar, misschien is dat de kwestie. Niet de naam maar misschien het domein dat I sommige tijden kapitaliseert en wat niet!
Vergat om fineprint te lezen, veronderstel ik!
Zoals voor de video, ben ik net mijn PC aan „schone“ Vensters XP + Bureau 2003 installeer (en alle bestuurders en venstersupdates) teruggekeerd, zo zo zeker om te zijn dat sommige problemen ik met Delphi 2007 had niet door mijn PC werden veroorzaakt. Het blijkt dat zij kunnen geweest zijn aangezien het zeer stabiel nu heeft gewerkt! Maar ik nam de kans te baat om de video opnieuw te proberen en ik zie het zelfs in het volledige scherm vertroebelde. Het is niet „veel“ van een blurr, maar enkel genoeg om het tad het ergeren te maken.
Firefox doet nog het zelfde ding van het tonen van een extra „speler“. Bizar maar nu ben ik slaperig zal onderzoeken het niet zo…
Commentaar tegen Fernando Madruga - 20 Maart, het 9:53 p.m. van 2007 @
Ik weet niet het. Het heeft het 803 bekijken sinds Zondag gehad. Zo, moet het voor sommige mensen werken, of ik zou meer commentaren krijgen.
Voortaan video's, zal ik zien of kan ik de kwaliteit bij de aangewezen grootte van mijn blog verhogen. Ik denk dit men zal blijven zoals het is. Na allen was het ENKEL een luie post van de Zondag…
Commentaar tegen Brian - Maart 21, het 5:41 p.m. van 2007 @
Een manier om php toepassingen zoals .EXE te compileren.
Ik denk zijn meer van een winde verkeerde I ben?
Commentaar tegen Joe - Maart 21, het 6:27 p.m. van 2007 @
Het niet produceert „inheemse“ binaire uitvoerbaar. Het resultaat is nog PHP. Ja, is het een winde, maar vandaag vollediger voorgekomen dan een andere winde op de markt. Het produceert meer dan enkel PHP door de PHP dossiers met Xml- dossiers in paren te rangschikken die de visuele lay-out en de eigenschappen opslaan die in de „Inspecteur van Objecten“ wordt gekozen.
Commentaar tegen Brian - Maart 21, het 7:09 p.m. van 2007 @
Ik heb de eerste versie van Delphi 4 PHP… Ik moet zeggen ik ZEER disapointed… ben Ik ben een code van Delphi aangezien Delphi 1 en PHP de programmeur sinds 1998 en de gedachte van Delphi voor PHP een droom komen waar waren. Nochtans, kan ik het ertoe brengen om geen „app“ op mijn Ontvangen server in werking te stellen. De code stelt boete op mijn lokale machine in werking maar dat is niet waar mijn websites worden ontvangen. Ik moest aan PHP 5.X.X.X bevorderen zelfs overal op een eenvoudige Hello Wereld te worden. Ik heb geen kwestie met dat execpt het niet werkelijk word vermeld overal in de bril… Ook, werd ik volledig verstomd doen gestaan om te vinden dat er GEEN FTP dat aan Delphi 4 PHP wordt ingebouwd… was Kom op guyes! U moet „delploy“ u ontwerpen (wat alle dossiers zet u zult wensen samen in één vlek dan uw favoriet FTP- programma openstelt en hen kopiÃërt aan waar u het…. wilt Zo, dat betekent is een eenvoudige verandering geen klik weg van een knoop om bij te werken… u moet klikken opstelt en ongeveer vier „volgende“ knopen om het „te hebben opstellen“ openen DAN uw FTP en kopiëren de dossiers aan de server…. Dat is een Grap.
Enkel roepend het Delphi en hopend zal het de manier veranderen de dingen (als Delphi MEN) zullen veranderen niet de manier worden gedaan de dingen worden gedaan. Ik ben terug naar handcodage in mijn Favoriete PHP redacteur. Minstens toen ik sparen raakte, bewaart het het via FTP terug naar de server het uit…. kwam
Ik wens dit ik mijn geldrug kon krijgen…
Commentaar door wilmsoft - 29 Maart, het 8:40 p.m. van 2007 @
Goed, begrijp ik waar u uit komt.
Maar ik kan niet zeggen dat één van beiden van die twee dingen geen kwesties voor me was. I gebruikt PHP gewoonlijk 4, maar php 5 waren altijd daar voor me met een eenvoudige verandering toe te laten .htaccess. Uw verleden dat hoe dan ook.
Zoals voor de opstelling van FTP akkoord, ga ik die ook aardig zou zijn, maar ik heb ook niet het niet nodig aangezien ik oude Novell toevoeg op gebruik NetDrive ( abandonware openbaar verdeeld voor vrij aan studenten) om de wortelaandrijving X te maken van mijn debian webserver gebruik: voor elk van mijn machines, zelfs mijn laptop. Er zijn de pagina's van een bazillioninstructie bij universiteiten en elders het verklaren hoe te om het te gebruiken, maar ik denk niet werkelijk u het nodig hebt. Hier is één vastgesteld http://www.loyola.edu/5555/netdrive/installingnetdrive/
Ik ken veel de gelijkaardige oplossingen van het mensengebruik zodat hun FTP- rekening enkel een aandrijvingsbrief op hun vensters scheidt is.
Misschien zal het de overgang voor u… helpen Het openbare doel voor Delphi voor PHP v1.0 was altijd Delphi 1 niveau van capaciteit. Het heeft Delphi 1 in VELEN, VELE manieren overtroffen, maar ik kan niet ontkennen er sommige ruwe vlekken zijn die aandacht vereisen.
Commentaar tegen Brian - Maart 29, het 9:20 p.m. van 2007 @
Ik ben nieuwsgierig (en een matrijs harde Borland….ER ahem… De ventilator van het Toestel van de code) wat u zoals zien: „Het heeft Delphi 1 in VELEN, VELE manieren,“ overtroffen
Omdat voor me en Delphi één die (uit VB komen) was daalde ik onderaan een knoop, een etiket en drukte F9. Bam! gedaan… En elk ding van „hello wereld“ aan de server app die van de middlewarecliënt OLE (doet of wat ooit) was zoals enkel hard (of eenvoudig).
Ik daalde onderaan een Kalender in D4PHP, doe opstel, kopiÃër de dossiers aan mijn server en ik krijg: „Waarschuwing: require_once (vcl/jscalendar/calendar.php) [function.require-eens]: er niet in geslaagd om stroom te openen: Geen dergelijke dossier of folder in /home/wilmsoft/public_html/delphi/vcl/vcl.inc.php online 127 ″
Is dat een ruwe vlek? Moet ik werkelijk aan de broncode om wat het vcl.inc.php- dossier binnen graven te berekenen mist?
Ik hoor wat uw het zeggen over FTP en voorgekomen dat de algemene reactie zou zijn. Maar ik ben een contractprogrammeur. Ik nooit am „op de server“. Ik bijna altijd am op someones verre server waar ik geen toegang tot een eenvoudig .ini dossier heb. Ik kan dit hulpmiddel gebruiken en geen geld maken aangezien het vandaag is. Ik maakte geldDAG met Delphi. Geen het vertellen de klant oh, ben ik blij u me inhuurde om dergelijk en zulke te bevestigen maar ik wens u om verandering nu te gebruiken uw infrastructuur zo mijn hulpmiddelen werken.
I dacht (of hoopte) dat het nevenprodukt van het codetoestel zou beginnen om (opnieuw) op de kleine kerel het schrijven code niet de bedrijven te concentreren… en ik dat tendens en gevoeld als de behoefte van I aan preorder D4PHP zie. Maar het Toestel van de Code kocht Delphi 4 php en ik denk het een paar versies gaat nemen om het te krijgen waar zij het willen. De versie is niet daar nog. Ik wens dit ik zou gewacht hebben op de manifestatie alvorens ik mijn geld…. neerzette
En dit kan niet de plaats voor dit gesprek zijn maar ik kon geen plaats op de plaats van het Toestel van de Code aan opening vinden. Ik ben geinteresseerd in andere volkerenmening over dit potentieel ontzagwekkende product.
Commentaar door wilmsoft - 30 Maart, het 7:49 am van 2007 @
Brian, uw hierboven vermelde verbinding is gebroken.
Neem een blik bij deze Demonstratie van Vensters.
http://www.thecodecave.com/d4p/windows
Commentaar tegen Richard - April 3, het 10:36 p.m. van 2007 @
whaaaaou! aardige video. Maar kan ik een vraag stellen? I liefde uw codegear muurdocument? kon het mogelijk om het naar me te verzenden zijn?
( actisante@actisante.com).
Dank u!
Frank
Commentaar door tangraaam - 4 April, het 2:03 p.m. van 2007 @
Dank! (en controleer uw e-mail!)
Commentaar tegen Brian - April 4, het 3:37 p.m. van 2007 @
Ja, trok ik die manifestatie en een andere omdat het een zeer vroege versie van Delphi voor PHP kenmerkte die wat verwarring kon veroorzaakt hebben. Ik zal een andere van mijn eigen verwezenlijking binnenkort opzetten.
Commentaar tegen Brian - April 4, het 4:03 p.m. van 2007 @
Dank. Ook, was de video groot. Gemaakte installatie en opstelling een breuk. Doe meer van hen!!
Commentaar tegen Richard - April 4, het 7:55 p.m. van 2007 @
hoe te om Delphi aan php in EXE om als localhost te lopen te compileren?
Commentaar tegen Ken - April 29, het 5:04 p.m. van 2007 @
Dank Richard!
Ken: Er zijn een paar „compilers“ daar, kijk enkel rond in google en u zult een paar… vinden
http://www.roadsend.com/home/index.php?SMC=1&pageID=main
http://www.priadoblender.com/index.php?layout=main&cslot_1=2
http://www.phpcompiler.org/
Afhangend van wat u probeert om te bereiken, zou u een accellerator kunnen willen in plaats daarvan bekijken. wikipedia maakt een lijst van enkelen:
http://en.wikipedia.org/wiki/PHP_accelerator
Commentaar tegen Brian - April 29, het 5:34 p.m. van 2007 @
Ik heb al uw opties geprobeerd. Niets is gemakkelijk. Ik ben onduidelijk beeld op hoe te om mijn php dossier in exe te compileren. Ik hoop sommigen een goede software kunnen produceren. Dephi aan php versie 1 provding slechts GUI met php code. Wat is het goed van het als wij compileren het php dossier afschuinen zodat het op venstersmilieu kan lopen?
Commentaar door ken - 29 April, het 6:21 p.m. van 2007 @
Het doel is de software van het WEB met PHP te produceren. Als u software voor plaatselijk het lopen, stok met Delphi voor Win32 en dat wilt produceren u zal geven wat u wilt.
Commentaar tegen Brian - April 29, het 7:40 p.m. van 2007 @
Er is een manier. Zijn geroepen, als ik, Bamila Compliler me correct herinner. De poging een googleonderzoek, zou u een pagina voor iets in die aard moeten zien. Het heeft php slechts 4, maar zijn krachtig. Werkelijk, krachtig. U zult al codage moeten doen, dan kunt u alle dossiers enkel toevoegen u en de uw al reeks nodig hebt.
Commentaar tegen Joe - April 29, het 10:33 p.m. van 2007 @